A pad és ami utána következett

Hogy is kezdődött az én tündérmesém?!

Elég kurta-furcsán...

Nyár derekán egy napsütéses napon hercegem üzenetet írt... Egyik üzenet követte a másikat. Vicces volt, kedves és elragadó. Tetszett. De egy másik herceg jobban. Összeszedve minden bátorságom írtam a másik hercegnek. Vele is hosszas, éjszakába nyúló beszélgetésekbe kezdtünk.

Tökéletes ellentétei voltak egymásnak. Egyik egy elragadó, jóképű szőke, a másik egy félénk, nehezen barátkozó barna.

Szőke hercegem hamar elérte, hogy megnyíljak neki, barna hercegem nehezen nyílt meg nekem. Eleinte élvezetes és jó móka volt, hogy ketten udvarolnak, de tudtam, hogy előbb vagy utóbb, de választani kell! Mivel barna hercegem tetszett régebb óta, ő volt az „A” terv...

De történt valami! Szőke hercegem annyira levett a lábamról, közel engedett és közel engedtem, mint addig soha senkit. Elcsavarta a fejem, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Minden vele töltött perc maga volt a mennyország. Boldog voltam, mint még soha.

Adva egy esélyt barna hercegnek, elmentem vele egy randira. Csakhogy addig valami elkezdődött szőke herceggel... Elcsattant az a bizonyos csók azon a bizonyos padon... Barna herceggel a randi sem volt túl meggyőző, de riasztott a tudat, hogy bármit érzek a másik iránt szeptembertől tavaszig el fog választani tőle 200 km. Barna herceg itt lesz... Elérhető lesz.

A gondolattól, hogy szőke hercegem nemsokára távol lesz tőlem a nap minden percében görcsbe rándult a gyomrom és valami megmagyarázhatatlan félelem fogott el... A félelem, hogy elmegy és elveszik. Elveszítem, pedig minden porcikám érzi, hogy ő az aki kell! Végül mindketten éreztük és kimondtuk, amit addig csak szívünk mélyén mertünk. Másnap életem legvarázslatosabb estéjét töltöttük kedvenc helyemen a Balaton partján. Az az este... a mai napig beleremeg mindenem... a szúnyogok ellenére életem legcsodásabb estéje! Akkor, ott biztosan tudtam, hogy ő az, aki kell. Döntöttem! Nem volt barna herceg, nem volt senki más rajta és rajtam kívül! Csak ő, én és az eddig soha nem tapasztalt boldogság.

 

Az én nagy döntésem az te vagy. Te vagy az, aki mellett ébredni akarok és akivel el akarok aludni, és minden mást csinálni e két dolog között. Mert végre választhatok, és én választok is. Én téged választalak...”

 

Én téged választottalak! Te voltál az én nagy döntésem!